2009年9月9日星期三

缽仔糕

這個週末,美少女們來老舍上烹飪課。她們竟然指定要學 boot zhai go,真奇怪﹗土生土長的ABC竟然懂得欣賞缽仔糕﹗


這個也是老夫子最愛的小食,每趟返香港都一定要吃個夠。



缽仔糕的靈魂是蜜紅豆,但煮煉需時,當然未能擁入十大必煮之列﹗


如今出師有名,備課嘛﹗


最重要的是,找來了韓國罐頭蜜紅豆,解決了難題。



 


食譜來自獨角仙


做法方便容易,真正的 no fuss cooking!





 


 

6 則留言:

  1. 有次睇台灣的一個煮食節目,主持教人整蜜紅豆,可以放在雪櫃成三個月,得閒可以攞啲出嚟整豆沙窩餅,又可以加水煮紅豆沙,好似好方便咁 o架!

    回覆刪除
  2. 係東森台,食全食美 o既 蔡桂芳老師,都可能係妳講嗰個 o架!

    回覆刪除
  3. 缽仔糕好味呀﹗我都好鐘意食,由其係紅豆味呢~我鐘意食果d要好多紅豆既.....多先好味嘛﹗呵=]

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意食架, 細個時仲有食西米糕添啵

    回覆刪除
  5. 我份人好衰 ~ 最憎食豆,所以砵仔糕要無豆嘅,唔該晒﹗

    回覆刪除
  6. wow~見到都流哂口水~~~我一定要整呢個!

    回覆刪除