2009年11月25日星期三

熱爆1122

這天....


1122...


熱爆全城﹗


室外超過40度,


家中沒開冷氣,只開風扇也有35度啊﹗





白掌中暑了﹗



正在ICU搶救中~



剛開了冷氣,開始降溫﹗


吹來的風是熱燙的,那種感覺...就像是.....


被十輛巴士「圍噴」一般,


難受啊﹗


這天該躲在家裏,只是........


我卻當導遊去了,只因........


這天跟「失散」多年的舊生重聚,


要抓緊時間帶她們到處遊覽啊﹗


 


以下是一場師生比武,大家失控,只因...


熱到飛起﹗




 


看見大家面上開心的汗水嗎﹖

8 則留言:

  1. 哇﹗40度呢,真係未試過啊香港﹗三十幾度我地都已經熱到飛起了,而家澳洲40度係咪姐係全球暖化既問題好嚴重啊﹗... 睇見老媽子你咁開心,咩熱都已經吾記得了﹗

    回覆刪除
  2. 唉!真係末日來臨了,我剛過去的夏天都熱到頂唔順,將長髮恨心剪去!如果再熱下去,下年睇怕要剃光個頭先得了!

    回覆刪除
  3. 熱到飛起。。。。呢張相。。。 右面嗰個係未你啊。 你咁好身手啊。。。

    回覆刪除
  4. 嘩﹗你好犀利噃﹗跳得咁高嘅?﹗我試過最熱係 38度 ,當時我身在希臘﹗

    回覆刪除
  5. 老媽子很頑皮呀,,,,很有趣的一張相 (熱到飛起)

    回覆刪除
  6. 咪就係囉!! 你睇第一張相個攝影師影捕捉得幾好先得架!! 影第二張果個真係慢人半拍呀!!

    回覆刪除
  7. I like this pic, I like this. Thank you model.

    回覆刪除