2009年11月18日星期三

香菇肉燥

笨B媽媽煮的香菇肉燥,看得口水直流;


一於照譜煮碗﹗



 



反正冰箱有肉碎,其他材料也一應俱全,只是沒有花生醬,


唯「將就將就」,用麻醬好了,反正差不多嘛﹗


做法也沒啥難度,只是煮糖色要花點點功夫,僅此而矣﹗


是一道千變萬化的菜,可以加雞蛋;可以拌飯、麵條、夾包........


超讚的一道台灣菜啊﹗


至於食譜和做法,請參看原作者的網誌


 

7 則留言:

  1. 我已經「拿拿淋」去下載及印出來,呢個星期六就整呢樣嘢啦﹗

    回覆刪除
  2. 我見到都流口水呀!

    回覆刪除
  3. 睇相都好吸引呀

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2009年11月19日 上午8:31

    好正啊~~~

    回覆刪除
  5. 今日落街買嘢時大懞唔記得帶個食譜,睇嚟要遲多幾日先可以整啦﹗

    回覆刪除
  6. 昨晚要去飲喜酒,為了準備家人的晚飯,於是下午「拿拿林」去超市買齊要的東西 (豬肉 + 五香粉 + 乾蒜),萬事俱備 ~ 開工﹗做法比想像中易,不消一會已聞到香味﹗飲完回家,婆婆還未瞓,她告知我準備的份量已剩下少少,柏遙力讚好好味﹗可是 ..... 我唔記得影相呀﹗

    回覆刪除
  7. 好喎, 我家大少最愛有汁撈飯

    回覆刪除