2009年11月12日星期四

一糰三碟 【蔥油餅】

用的是燙麵法,同一粉糰,做出三種不同口味的麵食。


先有蒸餃,繼有煎餃,最後來一碟蔥油餅;加上一窩白粥,一頓簡而清的晚餐。



8 則留言:

  1. 你好叻啊。放工還有時間,體力。整咁 多美食。

    回覆刪除
  2. 睇到好想食呀。

    回覆刪除
  3. 妳介唔介意比個紛糰食譜我?

    回覆刪除
  4. 我最鍾意食蔥油餅,不過 lee 幾日喉嚨大哥作反,都係食住蒸餃同水餃先!

    回覆刪除
  5. 我等得架,唔急。慢慢啦,妳得閒先啦,多謝妳。

    回覆刪除
  6. 我記得你之前都寫過一篇"蔥油餅"的呢﹗

    回覆刪除
  7. 我又要個 recipe,因為近日香港天氣凍,熱辣辣的蔥油餅「最合可車」﹗

    回覆刪除
  8. 我收到喇,多謝分享。多謝。

    回覆刪除