2009年11月14日星期六

心花放

看著心愛的花綻放....








這是我最愛的茉莉



教我如何不心花怒放﹖

7 則留言:

  1. 雖然我愛花,但是不大認識他們 (名字),下次再來「花展」時,可否加上名稱呢?
    你的小「蕃薯」上

    回覆刪除
  2. 你的百子蓮好靚呀, 我d種極都唔開花呀, 唯有响你度睇住先啦

    回覆刪除
  3. 茉莉我都好鐘意,特別係佢的香味。
    我最鐘意妳放頭,三張相,可以見到佢開花一樣,妳都用左好多心機。種左咁多花。

    回覆刪除
  4. 真係好美啊﹗睇黎老媽子都好鐘意花wo,睇你個背景都係用花就知了﹗

    回覆刪除
  5. 我雖然冇妳咁多唔同嘅花睇,但係我喺公司都種咗三大盆紫羅蘭,一盆紫色,兩盆係白中帶綠,都好靚 o架!

    回覆刪除
  6. 咁奇? 紫蘿蘭超易種 o架喎!妳種喺邊呀?它適合種 o係屋內,因為它要陽光,但又唔可以太多,一日有兩、三個鍾頭曬到太陽就得 o架了,如果種喺室外就一定曬死佢。仲有佢啲葉唔可以沾水 o架,否則會爛 o架!

    回覆刪除