2008年6月28日星期六

甜豆BB

上回講到啲甜豆快高長大,所以要臨時徵用個玫瑰拱門(Rose Arch)充當豆棚。

原來Jack and the Bean Stalk嘅故事係真架﹗啲豆真係向上生得好高﹗仲高過我﹗

近日發現豆豆開花,是白色的豌豆花,落花之後,在花萼處長出豆BB。

好可愛﹗翠綠的迷你豆豆,名符其實的青BB﹗

看來再過一兩個星期便有甜豆作菜餚了﹗



                                     看到了沒有﹖白色的花和豆BB﹗




另外一對豆BB




猜猜這小黃花是屬於哪種菜的﹖




貼士﹕在之前的網誌內找尋

4 則留言:

  1. 雖然小妹不好豆,我除咗吃罐頭「是蜜味」茄汁豆外,基本上我不吃豆,所以我從不會點紅豆 or 綠豆糖水 or 喳咋,但你種的「豆寶寶」真的很吸引﹗

    回覆刪除
  2. 哎﹗我忘了寫那些小黃花是否菜心呢?

    回覆刪除
  3. 碗豆類花真係幾靚架!

    回覆刪除