2008年6月11日星期三

亞李孖孫

老媽子終於有機會抱孫喇﹗仲係孖架﹗

請不要誤會,這對孖孫是我的「徒孫」﹗因為他們的媽媽亞李媽媽是我的舊學生,所以順理成章,亞李孖B便成為了的的孫輩﹗

與他們重聚全賴 Facebook,因為老媽子學人玩 Facebook,結果重遇一批以前的學生。開心的是她們仍記得我是何許人,亦因此大家在網路上互通鴻雁。

今次時間匆促,後期亦因父親情況穩定下來,便可以騰出上午至下午四時前的時間處理私務。與此同時,會因應辦事路線邀約朋友相聚一刻。而亞李孖B的位置剛好可以配合,亦因此老媽子才可以有機會「抱孫」。

跟亞李媽媽真的是久別重逢,少說也有十多年了﹗看﹗當日架著眼鏡的小丫頭,今天已是兩子之母。那對小不點好可愛,十八個月大,剛理了個極短的「貼頭陸軍裝」,好帥啊﹗乖乖的坐在高椅上用膳,初時表情有點靦腆,只用「酷酷」的眼神打我上下打量一番,像在小小的腦袋中尋找檔案;最後以相機打破彼此隔閡,兩兄弟還同心協力打我的手袋「拖來拖去」,好活潑可愛﹗

至於我跟亞李媽媽,當然抓緊時間「盡訴心中情」,大家侃侃而談,雖未至聲嘶力竭,但已刷新了兩小時不停說話的紀錄﹗

孖B﹗下次有機會,一定會再見你們﹗



你睇佢地嘅眼神幾「酷」﹗





亞哥哥喺度 google緊﹕「呢位亞嬋係...﹖﹖﹖﹗」





亞細佬就 interview緊我﹗





咦﹖﹗邊個影人地對腳﹗





細佬﹕「好啦﹗睇媽咪份上,比你 pass 啦﹗」





哥哥都舉手贊成﹖





左擁右抱﹗好開心呀﹗





2 則留言:

  1. 恭喜你呀﹗唔駛娶新抱便有孫抱﹗佢哋真係好似呀﹗

    回覆刪除
  2. 好得意呀佢地^^
    恭喜哂!!

    回覆刪除