2009年5月8日星期五

一張單行紙

郵包中有著這麼的一張單行紙.....


好熟悉....


又似乎好遙遠.......


曾幾何時,妳們在埋頭埋腦地寫呀寫,每人一頁紙;


我卻要手執紅筆,在六百多頁紙上不停地打勾或打叉。


曾幾何時為了只寫上名字,下面空白的紙而懊惱......


曾幾何時為了解讀紙上的「草書」而費煞思量.......



這一切都似乎是我生命的一部份,


卻又躲得老遠。


要不是這張特別的信紙,


也忘了這許多的「曾經」。



哈﹗這個總分格倒使人懷念呢﹗


Those were the days..........

9 則留言:

  1. 喂, 睇到我個名啦, 四個字.....

    回覆刪除
  2. 好怕見到呢d紙, 見到佢, 即係要考試&測驗... 好慘架....
    尤其由中三開始, 就要入hall度考試, 我又要成日坐第一個位, 果種心情真係....
    所以呢d紙, 我已唔見左好多年啦....

    回覆刪除
  3. 正哂~! 我係咪好麻煩呀?
    估唔到一張紙都令你咁鬼興奮, 早知就唔使寫咁多嘢同放咁多嘢落去啦, 下次寄陣風俾你算了, hahaha~~

    回覆刪除
  4. 沒看錯吧?! 是寫"YEAH"嗎? 哈哈! 很潮的老師呀! 為何我沒收過寫"YEAH"的試券呀!

    回覆刪除
  5. 今天當大家已習慣用電郵來傳達信息時,看見信封及信紙真的帶來無限驚喜,物輕情意重﹗

    回覆刪除
  6. 歐陽真係一個念舊o既人, 呢d 紙, 我係搬屋時巳丟晒, 佢居然保留到而家, 我相信佢屋企應該仲有好多架...
    佢真係一個好有趣o既人

    回覆刪除
  7. OH, NO!! 我個人其實好正經架, 你哋對我有太多誤解了~~~~~

    回覆刪除
  8. 心思值一百分啦!

    回覆刪除