2009年5月16日星期六

糯米雞之變奏

天氣漸冷,不期然想起了華姐姐的印尼糯米雞。


特意買來蕉葉,可惜最後因葉子太脆弱,百孔千瘡。最後只好「棄車保帥」,放棄用蕉葉,來個變奏。



由於老媽子煮食時習慣了隨意,以下份量可加可減。


材料


糯米    3杯(米杯)


雞柳    300g


椰汁   1小罐(約200ml)


蒜泥   1 茶匙


調味


ground coriander              1茶匙


*鹽                                   少許


*雞粉                              少許


 


1. 先將糯米浸 2 至 3 小時,隔水蒸熟。飯剛熟加入椰汁拌勻,再蒸 10分鐘。


    *因為老夫子不愛椰子味,所以我的變奏版沒有加椰汁,改為加入少許鹽及雞粉。



2. 雞柳先蒸熟(我今次放飯面蒸),將已熟的雞肉拆絲或剁碎。加入ground coriander


    及加入鹽、豉油調味。



 


3. 以少許熱油將雞肉碎略炒,備用。


4. 取一方型餐盒,先放一半份量的糯米飯,略壓。



 


5. 放一層雞肉碎。




6. 最後將餘下的半份糯米飯放上。




這個可以切成方塊,像米糕一樣﹗


基本上可以冷吃或熱吃,但個人認為熱騰騰較好味﹗


 

4 則留言:

  1. 我勁鍾意食糯米雞,係wow,可以咁整,又來偷師上堂了,thanks

    回覆刪除
  2. 等我得閒試試先!! 我都好鐘意食 糯米雞的,不妨同媽咪一齊試下!!

    回覆刪除
  3. 你知嘛?日本有間漢堡包店叫 Mos Burger,他們的熱賣就是「米堡」,即係用日本米做成餅狀代替麵包,就連香港麥噹噹都跟風 .... 你呢款「顧師奶糯米堡」可能將風行全澳...甚至全世界﹗顧師奶,為了大中華民族的未來,你要回港整一次俾我食,因為我是糯米癡來的,只要有糯米,就算只得豉油也好好味﹗

    回覆刪除
  4. 唔好意思!請問啲蒜泥係用黎煮飯定係炒雞肉碎呢?還有,唔知 ground corriander 係咩?查字典都查唔到!

    回覆刪除