2009年5月16日星期六

夠斤兩【合掌瓜】

近期在我家的晚餐菜譜中,合掌瓜點擊率最高,差不多隔日便出現餐桌上。


無他,只因園子裏的合掌瓜不斷有供應,省卻小部份買菜錢﹗


不過要花點心思替合掌瓜變換不同的形象,所以煲、滾、炒、炆、烚統統派上用場,還要替它多配不同的搭檔。


縱是如此,吃著自家出產的瓜,其味無窮﹗


昨天更收割了一個差不多500g的大瓜瓜﹗



這個就是頂瓜瓜咯﹗450g



瓜不可以貌相,看見那尖刺嗎﹖是個老瓜唷﹗



怎麼兩個走在一起會多出14g﹖



小瓜



躲在角落有點變形的瓜

5 則留言:

  1. 第三瓜s = 第一瓜 + 第二瓜 咩?? 係咪玩嘢呀?

    回覆刪除
  2. 呢d係咪可以稱得上為"巨型"呢?哈哈!

    回覆刪除
  3. 我好鍾意飲合掌瓜湯,我貪佢夠清甜﹗

    回覆刪除
  4. 見到自己o既收成,有冇好似睇住自己個 bb長大一樣咁好心呢?

    回覆刪除
  5. 我多數都係用來煲湯的.  有澳洲回流的朋友告訴我,在後花園久不久都有瓜果供應,我只覺得澳洲的泥土特別有營養,加拿大朋友的後花園,就算很有心機都很難長期有瓜果供應哦

    回覆刪除