2009年5月31日星期日

原來如此【子薑】

薑是老的辣,可惜老薑太貴了﹗快要突破二十澳元一公斤﹗


所以所有「耗薑量」大的餸菜可免則免。


子薑較平宜卻都要差不多十澳元一公斤,還好後園有少量出產。


這都是把薑芽的一截埋在土裏長出來的,不過生長速度奇慢,索性把心一橫,統統拔起來,好讓土地可以歇息一會﹗


原來薑是這樣子生長的,還是頭一趟看見啊﹗




這棵用水種作觀賞用



長出的薑是綠色的,跟土種的不一樣啊﹗

7 則留言:

  1. 薑 ~ 小時候覺得它辛辣無比,除了用來點白切雞的薑蔥蓉外,幾乎不會沾唇 ... 但自家又非常愛吃「豬腳薑」的豬腳及呷醋,近年開始接受吃一、兩舊薑啦﹗吃壽司時,我又愛吃一、兩片酸薑噃﹗

    回覆刪除
  2. 薑和蔥都係我最唔鍾意食既...

    回覆刪除
  3. 自己種. 好甜呢.
    現在在街市已買不到甜的薑了. 我超初還以為是品種問題.
    誰知, 我把一舊唔甜的薑頭放在土裡種. 時日後, 掘出來. 甜美無比. 真係薑有薑味.

    回覆刪除
  4. 嘩! d 薑咁貴ga,我成日都會掉咗d薑ga. 因為擺到乾晒都未用完, wkakakaka.
    你返黎香港買多d 返去用la. 你今年要到聖誕先返嗎? 早d la, 你返黎請你食豬腳薑.

    回覆刪除
  5. 你什麼都種一餐 .....

    回覆刪除
  6. 如果要種老薑要種耐d 先得...

    回覆刪除
  7. hello!!!你好呀!!好開心睇到你分享的種植心得啊!!我是種野初哥,黎學下野!請問薑係點種架?係咪將舊薑放入泥佢就會自己生長?

    回覆刪除