2009年7月22日星期三

一匹布

這匹布說來話長  ....



這匹布滿載歡樂,是兩個傻大姑的集體回憶﹗


這匹有購自墨爾本的 Lincraft(一家澳洲的布藝針黹用品店)。那年..是96年吧﹗老媽子帶著當時兩歲多的俊少往墨爾本探望中學的好友鄧姑娘和西門叔叔,打擾她們的二人世界。


某天趁俊少午睡,西門叔叔負責看守,老媽子跟鄧姑娘極速跑到附近的商場嘆咖啡之餘,更走入 Lincraft,因為答應替她們縫製一套新的椅套。買好材料之後,竟讓我踫上了這匹布,一見鍾情啊﹗難以自拔,也就胡亂找個藉口,說是要縫製一床新的床單被袋和枕套,就這樣把這匹布買下來了﹗


兩個傻大姑開開心心地抱著兩根「大炮」回家,因為我們買的布太長,那售貨員小姐索性打折,讓我們整匹抱走,省下了量度的功夫﹗


光是從店子走到停車場已笑得兩人涕淚交流,因為布很重,要用手推購物車幫忙,可是走入停車場的通道很窄,要轉彎的時候差點把其他行人「掃低」,遇上斜台,更出現失控的場面。好不容易擠入車廂內,鄧姑娘要稍事休息才可以開車,因為...我們笑得太厲害了﹗


當晚老媽子花了一整個晚上替他們的椅子換上新裝,那時候用的是衣車,因為那套子是鑲了「綑條」的,也有下擺,是宮廷式的設計喲﹗可惜就是找不著那幀照片。


最後當然一床新被的願望始終沒有實現,可是布一直待在身邊,跟我們港澳兩邊走。六年前終於可以派上用場,朋友回流香港,把布沙發送給我們。機會來了﹗用了一個晚上,把沙發重新包裝;那時候因為家中沒有釘槍,唯有一針一針的縫上,剩下來的布卻要等六年後的今天才被再派上用場。



六年前(上)跟六年後(下)




 


一匹布,一樁趣事,一份友情,一輩子的歡樂回憶﹗


 

6 則留言:

  1. 即係呢張核化依家晌你屋企囉?
    吖~ 我阿媽以前又係好鬼鍾意自己包梳化架, 但就係用釘槍囉, 我懷疑佢仲有啲上癮tim呀, 之後果幾年, 經常心郁郁又想換花紋囉!

    回覆刪除
  2. 呢匹布令我想起小時間媽媽背住我的「咩帶」、枕頭袋及睡衣 ...

    回覆刪除
  3. 老媽子,我估我的收藏都同你呢匹布有得比呀,因為以前住間屋好細,得二百幾尺,所以買埋買埋d嘢都係收埋先,成日諗住間屋大間d就攞出來用,雖然宜家仲係公屋,不過就真係大咗三倍啦,不過就會少少少少咁攞出來用,因為想用埋d舊嘢先換新的,唔想浪費.

    不過見你整梳化,我都好想有係呢個大國手係我屋企呀,我成日厭屋企個套皮梳化,坐的時候夏天好熱,winter 好凍,所以用張舊床單墊住佢坐,咁又個朋友教我買張新的床單 (因為想轉新d款,因為以前個套真係有龍鳳嫁),然後就 pin 吓個邊成為梳化套,但仲未整呀,你個張可以賣得比人啦,好靚呀,你幫人整個張仲誇張,又宮廷,又下擺,好想有你係度指導吓我吓,人地以前個家政老師 ,但我宜家屋企無衣車嫁

    回覆刪除
  4. 您呢匹布, 令我諗起n年前曾經風靡萬千 2x-4x歲既女性時麾裙....COTTON COLLECTION.... MISS 您衣柜裡會有一兩條坐鎮卦??? 不過, 您既NEEDLE WORK 好勁呀! 咩都識車.... 又令我諗起以前您教過我地車長袖T-SHIRT....

    回覆刪除
  5. 好囉!終於一家大團圓了!
    一晚就可以將貢大張梳化換哂新裝,仲要貢靚手工? 天份 lee 家嘢,真係冇得講呀!

    回覆刪除
  6. 哇~你真的是太厲害了!!!!
    煮又得~縫又得!!!!真的要向你好好學習才行了!!!!!!!
    我要做個好女仔!!!!!!!

    回覆刪除