2009年7月6日星期一

隔離

好久不見﹗真的好久不見了﹗


這幾天並非老媽子生病,也非偷懶,只是老媽誌被隔離﹗


原因至今未明,看來是跟海外用戶有關吧﹗是伺服器出了問題﹖


打從上星期五開始,先是「龜速」,upload照片慢得驚人﹗誰不知好戲在後頭,過了一天,連所訂閱的網誌也出現「若隱若現」的病癥,每每只出了題目的banner,下半截欠奉。


最要命的是有家歸不得,連自己blog也進入不了﹗奈何﹗


一連數天情況也一樣,要查詢嗎﹖連主頁也入不了,投訴無門啊﹗


最後還得繞了一個大圈,以msn託香港的朋友替我向「亞虎」查詢,至今仍未知結果啊﹗


今晚本來發現情況稍有改善,(不過仍要久等啊﹗)趕快現身﹗


這幾天完全體會到被隔離那種無奈,那種感覺就像﹕


飲早茶亞伯﹕習慣了每天上同一間茶樓,坐同一張枱,遇上同一班茶客;大家習慣天天「吹水」,突然茶樓關門大吉,一下子沒有了熟悉的茶,沒有了熟悉的「茶友」.....,好失落啊﹗


這情況要維持多久﹖似乎只有海外用戶才出現這問題,難道真的有分別嗎﹖


不要問我從哪裏來﹗可以嗎﹖


 

7 則留言:

  1. 恭喜你~ 飲多兩杯啦!!

    回覆刪除
  2. 知道你無恙,我就放心 ... 算啦﹗機器始終機器,唔聽話都無辦法﹗笑吓啦﹗

    回覆刪除
  3. 會唔會係因為用香港個 server,因為距離問題,所以咁多 problem 呢?成日都聽到有人投訴,咁攪法好趕客 o架噃!

    回覆刪除
  4. 係囉.. 我見到身在日本的女皇都係咁.. 呀
    我今次因為舒服啲, 所以唔會去 sydney. 同埋親戚都回了香港.
    所以呢會去 melbourne 嗰邊, 睇去多次十二門徒石. 上次剛去到便落山. 只影到神光咋.

    回覆刪除
  5. 唔好忟啦!出到未出,出唔到唔休息下囉,「格肋底毛,可有可無」,為咗咁死咁多細胞唔值吖!

    回覆刪除
  6. 原來係咁,我好掛住你呀! 前個排少咗上 blog ,又或者只上來睇睇,沒時間留言,兩日前又開始又d唔舒服,唔洗驚,無發燒,不過一路 running nose,少少咁流,sore throat

    上唔到真係好鬼抆,我要睇都有時好慢,激死我

    回覆刪除
  7. 難怪幾天不見你更新Blog啦﹗好掛住你D甜品架嘛﹗

    回覆刪除