2009年7月18日星期六

還有。。。【肉鬆吐司】

還是十七小時包包.....


一直被投閒置散的吐司模終是有出頭天了﹗


出爐後出現了「頂角」,雖然只是其中兩角,也算是好開始啊﹗





就是這兩個角了﹗



 


沒有留意粉糰份量足夠做兩排吐司,可惜只有一個吐司模,唯有把其餘的造成包包吧﹗



這批包包,剛好來得及歡迎明天蒞臨老舍的貴賓﹗


 

11 則留言:

  1. 雖然咁遠,但麵包新鮮出爐的香味我都聞到﹗

    回覆刪除
  2. 點樣「頂角」法呀? 點解我睇唔出嘅?

    回覆刪除
  3. 我個女見到麵包相片的反應﹕Mmmmm ... 包包 ... 俾 ... 俾 ... 包包 .... Mmmmm... 還有不住點頭及甜笑 ... 就足以證明你啲麵包有幾吸引啦﹗

    回覆刪除
  4. 其實點樣先屬於吐司類?因為我家樓下的會所也有吐司賣呢﹗而且我到各間食店的吐司都是很厚很厚的,再塗上餡料在上面,那又是什麼?真的很想知道呢﹗

    回覆刪除
  5. MISS, 我昨天都學人整包, 但我焗左出黎個口感唔鬆軟, 而且我已掃左蛋汗, 但點解無您果個焗出黎咁 "令" 面既? 可以比個食譜我試吓嗎? 我跟呢個做個包...
    http://hk.myblog.yahoo.com/mc_kitchen/article?mid=7622

    回覆刪除
  6. 究竟想啲包鬆軟啲,係用多少少 Yeast ,還是發酵耐啲呢?

    回覆刪除
  7. 要掃糖水架咩? 食譜都無寫....
    請問您有無其他整包既食譜呀? 我個食譜, 我照足份量, 但猜唔到麵團, 後尾我都係加多少少粉, 先猜得成咋.... 但又食唔到出面賣果d麵包味, 好難呀!!

    回覆刪除
  8. 朋友,有事相求﹗事緣是這樣的 ... 我早前用 7oz 自發粉弄了一個蛋糕並上載到網誌中,有人留言問﹕若家中無自發粉,可否用麵粉及發粉代替,分量 (比例) 應該各是多少?咁難,所以唯有求你代答﹗不勝銘感﹗

    回覆刪除
  9. 個名就係叫 17 小時飽呀?幾過癮喎!係咪三本書都有啲個飽 o架?

    回覆刪除
  10. 肉鬆吐司是我的至愛呀, 唔該DHL 一 條吐司給我呀, 最好再多'"D" 肉鬆

    回覆刪除
  11. 我會超鍾意你呢個媽媽,仲係中國女仕的一個典範,賢妻良母,賢良淑德,好羨慕你個仔成日有好嘢食呀

    回覆刪除