2009年7月1日星期三

延壽添福【雜錦鬆餅】

這陣子無事忙,每天營營役役,竟沒注意到冰箱內好些食物壽元將盡。牛奶、乳酪和芝麻蓉這三位拜把子的好兄弟,雖不能同年同月同日生,卻都把「賞味限期」選在同一天﹗


只有24小時,怎麼辦﹖


唯一的方法是…..全用來做鬆餅﹗與此同時,順道把其他剩餘物資都徵召入伍,來個cross over 好了﹗ 食物「延壽」之餘,更添口福哩﹗


剎那間,芝麻、藍莓、Raspberry(覆盆子)、果醬、蜜糖、綠茶粉、豆腐渣、梅花點香蕉、chocolate chips、果仁、麥皮等,濟濟一堂,應有盡有。


一輪「攪作」之後 ……



馬芬 Combo


 



·       黑芝麻鬆餅



                         ·       Banana & Chocolate chips muffin



·       藍莓小馬芬



朱古力馬芬



      綠茶蜂蜜小馬芬



·       豆腐麥皮芝麻鬆餅



·       咖啡果仁鬆餅



·       Raspberry Muffin


 


這批馬芬,當然會跟其他朋友分享,有福同享嘛﹗


        

9 則留言:

  1. 好多款式的糕餅噃﹗睇落好好味喎,賣相亦都吾錯呀﹗幾時到我可以品嚐下你整既食物呢?

    回覆刪除
  2. 嘩!有係鬆餅呀?妳簡直將鬆餅發揮到淋漓盡致囉!

    回覆刪除
  3. 食得是福.. 原來係咁解

    回覆刪除
  4. 我已決定在29/7 來澳了. 忘了你是住那兒

    回覆刪除
  5. 如有環保親善大使之類的選舉,我一定會提名你﹗

    回覆刪除
  6. 其實... 你真係覺得嗰個所謂賞味限期係咁準確咩? 一到左賞味限期當天零晨12點, 突然就好似啪咗個制咁, 即變壞嘛?!
    哈~~~
    不過, 話雖如此, 過左賞味限期的, 都不可進食!
    即係嘛.............我在講廢話囉~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  7. 嘩, 手指抽筋, 快手click了三下tim........

    回覆刪除
  8. 又一次很喜愛你的寫作手法,同埋你的心機!  我都要學學你把它們集合力量,雪櫃都有點剩餘物資 call 緊我
    牛奶、乳酪和芝麻蓉這三位拜把子的好兄弟,雖不能同年同月同日生,卻都把「賞味限期」選在同一天﹗

    回覆刪除
  9. 遇上知音人的認同,比任何東西都來得寶貴﹗
    對!!!非常認同,你都知我個 blog 少人來,其實係我懶自己攞黎 ,有人留下言都開心到不得了

    回覆刪除