2009年3月29日星期日

十五年後。。。。。

十五年前......


她們這一班仍是蹦跳活潑的初中生,清一色的清湯掛麵小丸子頭,過膝的長裙接連差點兒及膝的長筒襪,傳統的女校女生模樣。


那年代的學生,真的好乖好純﹗極其量只是在課堂上跟你「同步」說話而矣,所以那年代當老師仍可以溫文爾雅。


光陰荏苒,歲月飄移,一別十多年,誰也沒想過會有這麼的一天﹗


十五年後.......


我在天南,她們在地北,靠著面前的一台電腦,竟然有重聚的一天,果真是「遠在天邊,近在眼前。」


她們這一班長大成人了, 有的更當了媽媽呢﹗老媽子可變成了老婆子咯﹗


她們一大伙擠在鏡頭前,吱吱喳喳的,跟從前沒有兩樣啊﹗


其實老媽子挺緊張的哩﹗像丈母娘看女婿一樣,眼睛由始至終沒有離開過屏幕,當然嘍﹗當中真的有「女婿」和「孫子」啊﹗


大家約好了,下趟回港,一定要見見面啊﹗還要「抱孫」哩﹗



你睇你睇﹗群情洶湧﹗



好似歡樂滿東華咁,咁多人「質」埋一齊﹗


寄包人也在其中啊﹗可惜孫仔謙謙個樣睇唔清﹗


 

8 則留言:

  1. 嘩~~~ 你實最「溫文爾雅」兼「儀態萬千」啦!
    你啲學生咁靚女嘅!! 睇嚟都係22-25歲咋嘛?? 你教小學架咩??
    左下角嗰個人笑得好恐怖喎.... 佢嘢嘛!?

    回覆刪除
  2. 好羨慕你呀... 我想從前沒有人想過香港及澳洲原來可以變得咁近﹗我成日都話裝番隻「眼」,但成日都唔記得,明天一定要執行﹗(聽住先啦﹗)

    回覆刪除
  3. D學生真係快大!!

    回覆刪除
  4. 第二張左下角是寄包人嗎????

    回覆刪除
  5. 「溫文爾雅」兼「儀態萬千 」嘅 靚 女,但係你個樣無變過嘅,同以前一無一樣。

    回覆刪除
  6. 真係好開心呀, 中間位小朋友, mon cha cha 都睇到佢到可愛呀!
    其實嗰晚都好自然呀,傾吓傾吓又2個鍾.wei,記得我哋十二月要去金+里食聖誕火雞大餐呀!

    回覆刪除
  7. 千里傳情。好正呀~~~~

    回覆刪除
  8. 我10月返呀﹗你走唔走得甩???

    回覆刪除