2009年3月8日星期日

Good morning girls!

「Good morning girls!」


好懷念這句招呼語,這話使我想起了她們﹗


她們的笑臉,她們的淘氣,陪伴我渡過了不再少艾卻仍青春的十年﹗


這批小淘氣,今天已經長大成人,更有已為人母﹗


噢﹗我已升格成為「外祖母」級了﹗


老媽子的第一份工是在一間女校當家政老師,一教十年。當年這是一份優差啊﹗只是獨沽一味教家政,完全不需染指任何行政工作,甚至班主任也不用當﹗


由於家政是「孖堂」,一定不會出現「7 up 」的情況。(這跟後來回流後另一份教職有天壤之別。)


至於學生,多如恆河沙數﹗因為每年所有中一至中三的學生的家政堂,都必定由我和拍擋包辨。所以我倆當年的「瀏覽人數」除PE外,是全校之冠﹗


近年來多虧網路這東西,讓我可以跟她們再遇上。


每次遇上,她們都會問同一個問題﹕「你會記得我嗎﹖」


說實話,每年十五班,每班四十人,十年下來....,腦袋的記憶體也擠滿了﹗


不過老媽子有個怪習慣,每年學期初會「死記」學生的名字,所以我每次都回答她們,我肯定記得每個人的名字。只是樣子嘛.....,就不一定嘍﹗


好奇怪﹗重遇之後大家竟然可以毫無隔閡地傾談,當然是透過網路咯﹗感覺不再是師生,而是朋友,好親切啊﹗原來這十多年時間,沒有把大家的「情」挪走﹗


昨晚更相約其中兩人以web cam視像相會,實情是之前已msn通訊,只是好想好想見見她們「長大」之後的樣子﹗


透過小小的屏幕,看見了﹗嘩﹗大個女﹗感覺有點複雜,就像是久別重逢那種感覺﹗老媽子忍不住雙眼老盯著畫面,像看媳婦兒一般在仔細端詳她倆,努力從記憶中搜索出一段段的回憶....,好一種這麼遠卻又那麼近的感覺﹗


小妮子看來有點兒緊張,對啊﹗仍想記十多年前的嚴肅家政老師﹖跟眼前這位老頑童似乎有點「貨不對辦」吧﹗


呵呵﹗仍記得那做了整整一個學期的圍裙﹖倒忘了幹嗎要做一整個學期﹗


算了吧﹗反正大家過了一個好開心好寫意的晚上﹗話總說不完,下一次吧﹗


亦師亦友,或許下一趟來個面談,不是更盡興嗎﹖


 

10 則留言:

  1. 點呀, 奶奶...... hahahaha!
    拿... 扣埋遲交 - 20%, 只可俾你100分了~~
    終於都寫好了!! 喂, 真係無心慛你架, 你知我心急架啦... 不過喎, 我覺得你都唔係好得我好多囉, 一見你個樣, 就知你晨咁早就坐定定晌電腦前等我地online啦?! hahahahaa!! 本來可以早啲架, 但之前佢老公用梗, 又唔好意思出聲喎, 睇鐘, 到6:00啦喎!? 都唔理咁多啦, 厚住面皮叫佢起身讓位囉!!
    嗰條圍裙要整一個學期, 係因為你說服到sister, 嗰條係一條製作複雜到必須用半年時間完成的圍裙囉~~~~ 仲記得到差不多完成時, 條圍裙都俾我"戀"到有啲 "梅", haaha!!
    我仲記得呀, 圍裙心口部份, 繡有自己的英文名 (我當時係叫Carol的), 仲係用「鎖鏈針步」, right? 前面有兩個袋同埋條邊, 就係用衣車了~~
    到後來, 係咪有整過針包呢?? 總之係用顏色絨布同埋繡花線, 用人手 "聯" 的, 而呢part 就教咗「人字針步」, 同埋有一個唔記得咩名堂, 係用以將兩塊布面對面 "群" 邊咁 "聯", 完成後係可以睇到兩塊布之間有一條橫線咁..... 即係好似將好多口未用過的釘書釘平放並圍邊咁.... 哎吔, 形容得好差, 我諗你唔明了.... hahaahaa!!
    再後來, 唔記得咗整咩了, 你教了一個秘技, 「來回針步」定「回針步」呢?! 你當時仲話:「表面睇來係咪好似衣車車出黎呢??」當時真係有一刻「神符奇技」嘅感覺架!!
    仲有十字繡啦~~~ 整到眼都曚呀!!
    仲有咩呢?!? 熊仔??
    你知嗎? 自畢業後, 重遇的老師也不少, 尤其兩年前重返st ant 那天, 其實大多感覺也不太好, 有些更是「最好以後不要再遇見」.... 當中最最最難忘是, 當年讀T.I.時的一位班主任, 有一天竟然致電問我借錢?! 後來朋友說他是睇穿我太好人了..... 很失望呀!!!! (詳情如有興趣, 日後MSN再詳談)
    其實我只想說:「真係愛死你呀!」哈哈哈哈哈哈哈哈!!

    回覆刪除
  2. 你放心喎, 細過我嗰啲唔得架......
    係叫綑條咩?? 反而我無聽過呢個名堂咁[嘅!?

    回覆刪除
  3. 我想告訴你﹕你和我第一次見你時沒兩樣,一樣咁靚﹗咁正﹗有時候想起你,就會想起那一年 4A班 黃智傑 (阿狗) 發顛,任何人都無法叫他冷靜下來,他在校務處外大吵大鬧,唯獨你一出現,你溫柔的聲線及堅定的態度終令他乖乖的靜下來 ... 雖然我已記不起後事如何,但那一次你的處理方法從此深深印在我腦海中... 到呢一刻我依然由衷的敬佩你﹗

    回覆刪除
  4. 嘩!! 天使下凡呀!!

    回覆刪除
  5. 吖~ 我鍾意你呢個爛gag!

    回覆刪除
  6. 哈哈,我就係恆河裡其中一粒沙喇...我記得以前係坐第一張枱,每次你要做示範我都會"推"我件"作品"出去俾你做示範架...可以慳返唔少功夫嘛

    回覆刪除
  7. "Good morning, Girls~"
    "Good morning, Miss Lee~"
    "Sit down, please. 好~攞番條圍裙出黎...繼續做....."
    我呢個"小妮子"係Webcam同你chat...都又開心又緊張呢!
    在網路的重逢...令彼此再見之餘, 也令我們再重新認識.....我真正感受到您這個老媽子真的好有heart啊~~
    加油啊~Keep in touch!!

    回覆刪除
  8. Good Morning, Miss Lee,
    從Phoebe blog 見你常常留言, 就八掛睇下究竟你呢咩水...好耐心咁睇完個blog 後, 發現原來你就係我地個家政老師...我同Phoebe 同一班架, 我諗你唔記得我, 呢班blog 令我諗返起好多好開心o既回憶, 好高興係到見到你, 又令我記得我以前d 家政功課大部份都係叫亞媽代勞, 但今時今日發現你教我地o既野係生活o既一部份...

    回覆刪除
  9. 看到你這篇,我突然好 miss 我以前的家政老師呀,再加上你一句「Good morning girls!」,女校的嗎,很有同感,好 miss 以前的日子,我雖然已經畢業咗幾十年 ,不過我以前個班上任都 move to USA,都有久不久同以前的老師聯絡嫁

    回覆刪除
  10. 多謝你的回覆哦! 真的很有同感,自己又係讀女校,中四五時又是修家政,而且很多舊同學現在都是老師呢,仲有兩個都係教家政,個感覺是不是很 close 呢 ,所以你的 blog 很吸引呀

    哈哈,自己真的畢業很多很多年,很開心仍可與自己的老師 keep contact. 多年前有一位老師回到天國,於一個很傷心的地方但有開心感覺,因為這位老師於母校教授二十幾年了,於靈堂上擠滿了學生,老師,學生多到只是入一入就得離開,但我們可以見返很久很久沒見的老師,很感觸呢,都不知幾時再見,很希望你可以多點與你的學生聯絡,學生很感動呢

    回覆刪除