2009年3月10日星期二

瓜。得﹗

自從開學之後,也不知甚麼原因,總是每天無事忙,最要命的是好多時忙得連買菜的時間也沒有﹗煮飯的勁兒也沒有﹗看來是時候要靜下來,再好好安排一下生活秩序﹗


冰箱出現真空期,在我家只有遠行前才會出現的情境﹗但眼前的冰箱卻實實在在「坦蕩蕩」呀﹗後園也因院於耕作而「不事生產」﹗


還好儲物櫃長期有乾貨罐頭等應急物資,要不然,真的是「巧婦難為無米炊」﹗


可是沒有蔬菜呀﹗正在盤算著以玉竹「頂包」時,高婆婆及時送來自家出產的節瓜﹗


哇﹗得..得得甩得..得得,又得咗﹗今晚有瓜食喇﹗


立時改為節瓜宴,豆腐節瓜湯加瑤柱冬菇雲耳粉絲煮節瓜﹗


謝謝高婆婆救我於水深火熱之中﹗


謝謝天父﹗祢的恩典何止夠用,簡直是超乎所求﹗



這批瓜非常鮮嫩甜美,好得啊﹗

4 則留言:

  1. 好大隻瓜啊.. 睇見到流口水
    佢真係好得... 一瓜兩食.. 乜都得..
    令我想起我奶奶無晒牙都可以食得喎.

    回覆刪除
  2. 衪聽到你內心的呼求,所以應允你﹗

    回覆刪除
  3. 這係唔係好似及時雨呀~ 見到d節瓜就.... 流晒口水添.... 嘿嘿 唔好意思呀~

    回覆刪除
  4. 上次家政堂我地都有用節瓜整野食啊,個名叫"素食釀節瓜",你素雞做餡了,我都係第一次食素雞,個口感好似豆腐- -

    回覆刪除