2009年3月24日星期二

來自郵包的驚喜

唏﹗包包出爐了﹗香噴噴﹗軟綿綿﹗


當中有真有假,你可以分辨出來嗎﹖


限時10秒.....


圖一﹕軟豬仔 & 椰絲包



圖二﹕小甜包



10..........9.....8....7...6...5.....4.....3....2...1.time's up!


答案是﹕~~~



前面兩個是假的﹗



只有這個是真的﹗


這是今天剛收到從香港寄來的驚喜﹗是一個令人驚喜的人送上的驚喜﹗



這玩意真的幾可亂真,無論色、香和手感,跟真的包包沒啥分別﹗


就是連包底也跟真的一樣﹗


 




該知道這玩意的真身是甚麼吧﹗上面兩張圖片己露了餡兒﹗


對﹗是.....電話繩﹗




麵包柔軟程度測試


至於寄件人的真身......


請在本網誌搜尋,可是也得看你跟她的緣份了﹗


 


後記﹕這批包包的確帶給我和俊少一個愉快的下午,將記載於另一篇網誌﹗只是先來說聲謝謝﹗我們今天真的好快樂﹗

8 則留言:

  1. 我在街時都見到有得賣. 無論手感或香味都很像呢
    我見到也愛不惜手..

    回覆刪除
  2. 嘩~! 睇黎你朋友仔逗得你好高興吓喎!佢咁有心思, 必定係一個既善解人意, 又善良, 兼細心的人了, 我一向都同啲「好人」無乜緣, 介紹嚟識下好喎~~!

    回覆刪除
  3. 丫.....呢個包包我前兩天都見同學帶番黎學校,我仲話佢:你做咩帶住個包上堂,你諗住上堂食呀? 之後我又好奇地問:但點解你個包冇袋裝住既?咪會整到污遭唒囉!! 。問完之後佢係咁係度笑,我當時呆左- -(因為吾明佢笑乜?) 之後佢同我講:你摸下個包!! 之後我話:吾摸,咁污遭,而且我摸左你咪冇得食- -!! 之後佢話:呢個包係假架!!都吾係真!! 之後我吾信,我摸左落去,個手感超似真,而且仲有d麵包味添,我真係以為真架!! 而家d鎖匙扣仿真度好高下,所以搞到我都以假亂真!!哈哈-3-

    回覆刪除
  4. 好盞鬼噃, 真係有麵包嘅香味架

    回覆刪除
  5. 哈!好嘢!總有一次你係會回應唔到的!睇住嚟!

    回覆刪除
  6. 「物包」情意重,食包﹗

    回覆刪除
  7. 我今日都買左一個呀

    回覆刪除
  8. 我都有呀!!好香架;有多類型;我ge是小熊呀!!

    回覆刪除