2008年7月11日星期五

朋友們﹗生日快樂﹗

我的朋友當中,有好幾位的生日都在七月份;唸書時會相約一起慶祝,吃喝玩樂,送送小禮物,就這樣子一起渡過了花樣年華﹗


及至大家結婚後仍有相約晚飯慶祝,不過忘了從哪時候開始,大家變得分身乏術,再加上大家散居世界各地,聚首一堂變成天大的難事﹗

猶幸大家那顆赤子之心從未改變,更要感謝現代的科技,電郵賀卡成為大家的生日禮物﹗


好﹗今年攪攪新意思,就親手造個士多啤梨蛋糕送給她們吧﹗



                                 










這蛋糕送給七月之星﹕Grace 、Ella和亞 Bo。


祝   生日快樂﹗

好懷念以前一齊切蛋糕嘅日子呀﹗




當然仲有兒童組嘅鄭柏遙小朋友啦﹗

快高長大呀﹗



3 則留言:

  1. 個生日蛋糕好令呀^^
    佢地一定好鐘意姐!!

    回覆刪除
  2. 你當年親手做給我的結婚公仔依然咁靚,代柏遙多謝你的 Strawberry Birthday Cake 不過如果真係有得食就梗好啦﹗

    回覆刪除
  3. 果然是名不虛傳的家政老師,針黹技藝確實令小女子望塵莫及!(中學時代我的缝紉技術真是麻麻!)
    有時間的話我也要利用我的麵粉花技藝做過巨型的生日蛋糕送給各方好友呢!

    回覆刪除