2008年7月17日星期四

洗白白

唏﹗快啲嚟洗白白﹗

沖完涼就喺露台晒乾先入屋呀﹗

呀﹗「米住」﹗等我影張相做 Record先﹗


吓﹖﹗ 咁都得﹖

嗨﹗唔好誤會﹗此網誌絕無不良成份﹗

嗱﹗比張相你睇喇﹗

其實頭先洗白白嘅...................






.......咪就係玩具之嘛﹗

實情係啲玩具係小樹熊遊戲組嘅,為咗確保啲小樹熊可以「玩得衛生、媽咪安心」起見,老媽子同其他負責的姊妹會定期清洗玩具,大概一個學期(即10個星期)一次。

老媽子習慣每次清洗之後,把玩具放在露台晒晾,利用紫外光作天然消毒;以前會像「擺地攤」一樣散放於地蓆上。鄰居們還以為老媽子轉行當小販哩﹗





今次又攪攪新意思,將個迷你溫室變成「玩具消毒櫃」,好駛好用,仲好慳位添﹗


3 則留言:

  1. 呢個迷你溫室真係夠哂好駛好用呀^^
    哈..吾知仲以為擺檔呀^^!!

    回覆刪除
  2. 你個迷你溫室真係「百變」,上次係「天然發酵機」,今次竟變成「全天候消毒櫃」,真係要佩服佢主人嘅創意 & 智慧。

    回覆刪除
  3. 顧太﹕ 我有求於你呀... 我很喜歡吃肉餅,咩類型都愛。但我整極都很差,不是太硬 (我知道要肉餅軟熟是要讓它吸夠水),便是粉太多,有時間肉餅面佈滿已蒸熟的生粉,賣相及味道不太好﹗雖然我已參照食譜或跟足各大高手的指示去煮,但總係強差人意。你可否教教我呢?

    回覆刪除