2008年7月5日星期六

我見猶憐的香蘭雪芳

今天破了紀錄,用了一個早上做了好幾樣食品,目的是為了慰勞一班兒童主日學的老師,當然包括老媽子﹗

食品除了碗仔翅外,當然小不了雪芳蛋糕和包食飽嘅飽啦﹗

今次做了一個「真」的香蘭葉雪芳蛋糕,因為今次用的是急凍香蘭葉,並非用香油。






這包香蘭葉是某次逛「唐舖」時發現的,一般新鮮的香蘭葉要到越南埠才找到。老媽子見機不可失,立即買下來。

先將香蘭葉剪碎,然後用榨汁機加少許水份榨成翠綠的汁液,再加入其他材料,30分鐘後,一個帶有點點椰香和葉香的雪芳蛋糕出爐了﹗

奇怪﹗顏色不太綠,只有點青黃,但鬆軟綿滑,好溫柔的一個蛋糕啊﹗




只是這麼一點點的青﹗有點林黛玉feel哦﹗





3 則留言:

  1. 我鍾意班蘭葉做嘅「咖吔」來搽麵包

    回覆刪除
  2. 係東南亞國家好流行的一種搽麵包的醬,顏色微綠、質感似半凝固的豬油、有淡淡的香味。2004年暑假 (28/8 - 31/8) 我去了四天新加坡,我和老公終於在第四天臨走前食到呢樣當地人的早餐/午餐/下午茶啦,因為個間以呢樣名知名的店舖下午3點就收工。那間店個名一時間諗唔起,但我永遠記得個陣味,香到不得了..... 佢哋將一塊方飽一開四 (佢塊方飽非常薄,即平日我們吃的一半厚度),用炭爐烘脆變成多士。所以店內超熱,無冷氣只得幾把「有等於無」的風扇「郁吓郁吓」,所以一入去就聞到多士的香味。我同老公十足「大鄉里出城」,人家問我哋叫幾多塊多士,我哋以為當地同香港一樣,結果「懶醒」叫「一塊」,結果被個個伙計「啤住」,不屑地行開,當佢送上我哋嘅 orders,先知點解受到「歧視」,原來得薄薄四片,而身邊各枱食客包括 OL 都最少叫3塊加杯炭燒咖啡。唔食又只可,一食即刻再 order,跟住個伙記今次笑笑口就埋黎問要咩嘢? 我同老公臨走前買了幾樽回港做手信,由於自家製的「咖吔」沒有 additives or preservatives,食用期得幾日,不過真係好好味﹗

    回覆刪除