2008年7月11日星期五

果然夠薑

本地薑是否夠辣﹖這個我不大清楚﹗

我只知道本地薑夠「貴」﹗仲要係好貴﹗

有幾貴﹖以下貨幣以澳元計算。

1公斤老薑,動輒16元以上,最高20元,即係港紙150個大洋﹗

子薑平啲,都要8 至9元。有時好彩特價5元1公斤,師奶們會大手入貨﹗我也不例外﹗

最要命的是薑是煮中菜不可或缺的其中一種香料,我曾試過用薑粉,但總覺不是那回事,完全沒有那種辛香味﹗

唯有「慳」啲用,有時將磨完薑汁的薑渣用來滾湯或蒸魚,原來都得喎﹗

另外仲有一得著,就係要「慳」就要切薄啲幼啲,而家已經鍛鍊到刀法如神喇﹗

所以世事無絕對,不如自己搵樂趣啦﹗

朋友高叔叔仲叻,佢直頭自己種,都唔錯架﹗可以慳番好多,仲有可以「益」吓我添﹗

  左面係買番嚟嘅本地薑,右面係高府嘅私房薑﹗只是體型有別,味道卻分別不大﹗


3 則留言:

  1. 估不到薑係外國係「來佬貨」,貴嘢嚟架?!

    回覆刪除
  2. 那下次香港的朋友們去造訪你們一家,豈不是要帶一大袋老薑作手信嗎?

    回覆刪除
  3. 薑好粗生,應該可以可以自已種喎!

    回覆刪除