2009年6月15日星期一

紅白藍

 


某一個懶洋洋的冬日.....


紅葉



紅葉編成的紅地毯



白雲


 



藍天



滿有詩情畫意的組合﹗


 


還有這些不知名的種子,是梧桐﹖還是......﹖﹖﹖


我說像流星.....槌﹗



 

5 則留言:

  1. 我個blog都係紅白藍喎!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 咁多紅葉嘅?!
    令我諗起.... 有次同朋友去雪嶽山, 一心想睇紅葉, 點知去到先發現, 啲葉未紅得哂, 好辛苦先搵到幾塊紅得七七八八嘅, 就靜靜雞摘左落黎, 即刻收埋入我地預先帶去嘅file內..... 做賊咁呀, 陰公!!
    好無公德心呀呵!?

    回覆刪除
  3. 這令我記得細個第一次係加拿大見到 d 地上的紅葉,好似 Chi 咗紑線係咁拾來留念囉

    回覆刪除
  4. 好"吉"手啊﹗睇見都覺得好痛﹗哈-3-

    回覆刪除
  5. 朋友,送你一個真正的「紅白藍」啦﹗

    回覆刪除