2009年6月9日星期二

抓緊你﹗【黐頭芒】

是你了﹗


艷陽下,和風中,


當你走進來的時候,


就認定是你了﹗


只有你才可以把我帶到外面的世界去,


讓我活得更精彩﹗


可惜你並沒有發現我的存在,


只好拋下矜持,乘著微風,使勁地靠向你,


抓到了﹗抓到了你的袖子﹗


可是你卻仍沒有注意到,


決心再加把勁,


抓到了﹗抓到了你的腿﹗


噢﹗對不起﹗我抓得太緊了﹗把你札痛了﹗


終於發現了我的存在,


只是這刻卻是緣盡的時份,


看你狠狠地把我從你的袖子上褲管邊拔出來,


往綠桶裏一丟,一切都成為過去了﹗


出師未捷身先死﹗


好﹗等著瞧﹗園子裏仍有千百個我,


I will be Back!


因為我的名字是...黐...頭...芒﹗



低調的外表



毫不起眼



可是卻有厲害的芒刺



拉著你的手



緊緊抓著



褲管也不放過





啍﹗等著瞧﹗

7 則留言:

  1. 哈哈! 「艷陽」下遇見「艷珍」!!
    喂, 呢篇寫得好好呀!!! 反客為主!

    回覆刪除
  2. 哇,刺親咪好痛>w<" 不過花好靚,但...都有惡既一面架!!-3-

    回覆刪除
  3. 現在少了那麼多大自然地方,係香港難d先見到它了.  少時去燒烤地方都久不久它都跟住人們的褲管

    回覆刪除
  4. 我已經很多年未見過呢樣嘢,小時候被佢「吉」唔少 ....

    回覆刪除
  5. 點解同我細個見到嗰啲唔同 o既?我細個黐我嗰啲係一粒粒 o架!俾妳提一提又諗起細個同呀媽去行山的往事,好懷念呀!

    回覆刪除
  6. 老媽子,你真係好好文采,又好心機寫 blog, thank you for bringing nice blog to everyone

    回覆刪除
  7. 老媽子,努力努力,我的 blog 雖不夠你的吸引,都很希望你常來呀,當然你好以花花,吸引了我呢隻蜜蜂到來呢

    回覆刪除