2009年6月14日星期日

巧婦難為無米炊

香港人食澳洲米,可是澳洲人卻食泰國米。


好一個乾坤大挪移﹗


原因不明﹗有說是數年前大旱災,影響產量和品質。


其實一直以來都是買某一品牌的澳洲米,可是最近一年米價漲了差不多一倍;以前10公斤裝,大概14元左右,現在嘛﹗盛惠24元﹗



 


不過最近發覺米的質量奇差無比,煮出來的所謂「飯」,沒有米香之外,更像一盤散沙,味同嚼蠟,毫無「食力」﹗ 


為了老家三口的食物福利著想,經過師奶界的Research以及測試之後,最後決定改食這由泰國入口的「柚米」,這名字是一眾主婦替它起的名字。



不過由於家中仍有「舊米」的存貨,唯今之計,只好把新舊米「兩溝」。



另外我家已很久沒有吃白米飯的習慣,吃的都是混入了紅米、糙米、和蕎麥的四穀飯。



以這進度看來,最少要三個月才可完全把那批「不堪入口」的米消滅﹗


 

9 則留言:

  1. 可以用來煮粥嘛﹗

    回覆刪除
  2. 很健康的一種食法,聽人們說晚上不吃肉,以及吃五穀飯和菜,可以減肥之餘又會精神啲。

    回覆刪除
  3. 咦....你地都有食出前一丁架?!哈哈 澳洲都有得買?

    回覆刪除
  4. 嘩!雖然我對米冇咩講究,平時都係見邊隻平買邊隻米ga 咋,米價通常約hk$80 (8公斤), 係咪好抵呢? 最近嗰包係金象米,都係hk$7x, 好抵食,因為我好少煮飯,食得最多就係個囝,因為老公放假我就會煲飯仔or粥仔比佢食,所以一包米食成2-3個月.

    回覆刪除
  5. 散沙的米. 是不是用來煮鬼佬飯會更好味???
    試用來炒飯很不錯啊.

    回覆刪除
  6. 哈哈,我屋企咁耐係食泰國米,金象囉,轉過好多人都話好食的金鳳牌都唔好食,後尾有長輩話比我知,金鳳都有假,但係我係惠康買嫁 wow,算把啦,都係食返金象把啦,由細食到大囉,不過都有加紅米或糙米,不過唔可以加太多,我細佬會投訴,想做你的四穀飯,幾難啦。

    係啦,為有兩溝先可「不堪入口」的米消滅﹗  我仲記得二十年前有機會去加拿大探舅父,那時的米真係唔多好食,好散好似沙咁,以我估計同你呢包應該差不多,我好明你的感受,因為我好鍾意食飯嫁

    而出前一丁,係我好喜愛的麵食,不過我會強制自己食少d,唔健康嘛,有好多棕櫚油會 block 血管嫁,為自己長遠的健康著想,食少d,未能完全唔食,有次成個月都無食 ,總之食少d好d.

    回覆刪除
  7. 攪碎佢做米漿先,再加入煲,或者整腸粉啦!

    回覆刪除
  8. 我很明白你的用心,宜家快餐文化真係好難做,唯有要自制囉,我都要成日提醒自己.  我有親友以前未移民前已經唔食即食麵,只係食蛋麵,移咗民唔洗咁容易有得食,所以佢個仔都無食即食麵癮,都唔錯吖

    回覆刪除
  9. 無得担心得咁多, 我都唔係咁乖嫁咋

    回覆刪除