2009年6月10日星期三

園丁之寶

警告


部份照片可能含有驚嚇成份,若出現汗毛直豎、渾身抖顫、作悶欲吐等,乃正常現象。一眾心血少的人士,請於10秒內離開或閉上雙眼........


10.........


9.........


8........


7.......


6......


5.....


4....


3..2..1


 



無錯﹗這就是如假包換的園丁之寶 ---- 蚯蚓


老媽子移民前是個徹頭徹尾的城市姑娘,對一眾蛇蟲鼠蟻類的物體存畏懼之心;反應只有一個,就是用比高八度還要高的嗓子尖叫,繼而以9秒的速度逃離現場﹗


別說用手抓,就是看一眼也渾身發毛﹗


「愛裏沒有懼怕.愛既完全、就把懼怕除去....」


                                                                約翰一書 4:18


這話一點也沒錯﹗誰也沒有想到,打從愛上種植開始,漸漸不再懼怕這類「益蟲」,反之更視為至寶﹗


蚯蚓除了幫忙翻土之外,牠的便便和V V是上佳的肥料,價值不菲啊﹗


那天整理園子,竟然在堆肥箱發現了好幾條,心中暗喜之餘,急不及待把牠們放到菜地上,好讓地土也進補進補啊﹗



人家「禾稈冚珍珠」,我家「堆肥藏蚯蚓」。

5 則留言:

  1. 柏遙看完「園丁之寶」後的反應 ...
    我﹕柏遙,你睇,這就是蚯蚓啦﹗
    柏遙﹕嘩﹗佢粉紅色架﹗
    我﹕係呀﹗佢哋係粉紅色架,係係 Ada 姨姨的植物裡搵到架﹗(下刪一百字解釋蚯蚓是什麼?在那裡生活?有咩用?)
    柏遙﹕媽咪,係咪 Ada 姨姨養架?媽咪,我都好想養蚯蚓呀﹗

    回覆刪除
  2. 捉條擺晌你個頭度啦, 應該可以護髮。
    信我。

    回覆刪除
  3. 我成日想問如果放咗條蚯蚓係堆肥箱,而番土時個工具會不會好易整死佢地嫁?

    原來你都有堆肥箱嘅,我次次有果皮或者植物葉的時候,都想用得唔好浪費,想放埋入你堆肥箱,hehe 係 blog 我只係知 Sasa 有個堆肥箱

    回覆刪除
  4. 我都唔知自己係唔係女人嚟 o既,除咗蛇之外,一切虫、鼠、蟻、甴曱都冇有怕,好冇女人味呀!

    回覆刪除
  5. 哇,真係咁大個女都未見過有蚯蚓係咁大條架!! 通常見到果d都係黑色架嘛,咁特別既!! 哈.....柏遙好好笑,佢都想養蚯蚓!!-3-

    回覆刪除