2009年6月5日星期五

都不一樣的父親節

那天看見卜友為父親預備父親節禮物,才驚覺港澳兩地原來過著不一樣的父親節。


香港的父親節,跟英國、美國、以及其他大部份國家一樣,都是每年六月的第三個星期日;然而澳洲的父親節卻是九月的第一個星期日。


至於為何有此差異,則原因不詳。只是再上網翻查資料,原來世界上有很多國家的父親節,都落在不同的月份不同的日子裏。


詳細資料,請按 1


初來埗到時沒有注意這分岐,只知道未到五月,早已看見商場推出各類母親節禮品;可是過了母親節卻遲遲未見父親節的促銷宣傳,心想難道澳洲是個母系社會﹖


到了六月份,仍是沒有一點兒「動靜」,終於按捺不住,求問於朋友。這才曉得原來澳洲的父親節跟香港的不一樣,是在九月﹗


從此我們每年過的父親節都不一樣了﹗


只是每年的六月第三個星期日,都會打電話回港祝賀在港的爸爸和老爺。


是一國兩制啊﹗

5 則留言:

  1. 又學到野啦我 ^ ^
    又一次證明, 萬事並是理所當然的 ^ ^
    我老以為真心界大同了. 原來還未係 ^ ^

    回覆刪除
  2. 各處鄉村各處例,又一例證﹗正如香港慶祝兒童節是在四月四日,但世界各地則慶祝六月一日的國際兒童節﹗

    回覆刪除
  3. 父親大人幾年前已仙逝了,不過,幾時記起怹,幾時便是父親節啦!

    回覆刪除
  4. 同你一樣呀~~我起初都唔明點解5,6 月澳洲完全冇宣傳父親節~~~
    後來先知原來9 月先係~~
    於是, 而家精左~~9 月就買定父親節卡~ 敢第二年既6 月咪有得寄返香港囉~

    回覆刪除
  5. 我都係剛剛先見到你既留言啊~
    老媽子 2010-03-08 18:41
    真係唔好意思,咁遲至覆你﹗你搬完屋一定好忙喇﹗執好晒未﹖
    執好左好多野了~~
    順利既話,下星期就有人來俾大型既"車仔"俾我地掉裝修以來既垃圾~~清走左咁多物料,應該pregola 會闊落點掛~!

    回覆刪除