2009年6月2日星期二

拔尖補底

早年聽說香港的教育制度有所謂「拔尖補底」,


成效如何﹖已跟我沒有相干﹗


從來只覺這些朝令夕改的制度,


是老師的絆腳石。


為了應付這些石頭已筋疲力竭,


還剩下多少精力去維持心中那點火﹖


畢竟是血肉之軀啊﹗


***************************************


反之,我家的蔥卻有自動拔尖補底的功能﹗


每每把綠色的部份剪掉做菜,


只要保留蔥頭,


過一段時間,又會長出嫩綠的青蔥。


而且「拔一出三」啊﹗


在一個蔥頭的位置長出三棵啊﹗



紅圈中就是擠在一起的三個蔥頭啊﹗



同場加映﹕薄荷



 

6 則留言:

  1. 見你的青蔥生機勃勃,即時想起一首舊歌,歌名非常貼切 《 青蔥歲月 》

    回覆刪除
  2. 唔怪得香港買菜有得搭葱啦, 原來咁粗生~~

    回覆刪除
  3. 香港班高官嘅子女唔係响香港讀書, 點微調佢地都覺得冇問題, 正所謂針唔拮到肉唔知痛, 你試吓佢地d仔女响香港讀書, 即時ok呀

    回覆刪除
  4. 近來家中的蔥頭出了芽,索性放入泥中任它生長,係 wow,可以只是 cut 咗頭可保留蔥頭於泥中,我本想連根 "but" 起,so stupid I am

    回覆刪除
  5. 教育制度,真係辛苦老師們,我都明我以前d老師們為何咁快退休啦

    回覆刪除
  6. 香港啲教育制度成日轉,但就每況愈下,真係冇眼睇囉!好彩我冇仔女,唔係都幾頭痕!

    回覆刪除