2009年6月17日星期三

雪泥熊爪﹖【Tiramisu】

雪泥熊爪


會是個怎麼樣的甜品﹖



不就是 Tiramisu 嘍﹗


一口氣做了三盒,兩盒讓俊少帶返團契,


另一盒當然是自己的囉﹗


未「上粉」的 Tiramisu,看上去確像皚皚白雪;


哈﹗加上草莓角,倒像熊爪啊﹗


灑上朱古力粉之後,


卻真的變成了「泥」上偶然留指爪...,


可以享受偶然的驚喜,


挺幸福哩﹗


假如蘇學士可以借用叮噹的時光機的話.......


這道「雪泥熊爪」可以跟「東坡肉」齊名嗎﹖



食譜請按此




 


 

7 則留言:

  1. 咁啱呀, 我最近都常常做tiramisu呀 一次係朋友仔叫我教佢做, 一次係另一位朋友落order要食.... 你的是正宗版呀, 我的因應香港人的口味, 加了魚膠.... 我下次都要跟你來個正宗版

    回覆刪除
  2. 我好多時都整呢個都甜品,因為都多人鍾意食,不過我無加魚膠粉,我喜愛軟身點.  但我很喜歡你的 「雪泥熊爪」,好靚

    回覆刪除
  3. 係呀, 我都鐘意企身"d"的, 所以我必會加魚膠粉, 但我以為你無加呀 !!!

    回覆刪除
  4. 個名好切題呀!我都曾經幫 Tiramisu 改過個名,叫「神鵰中的黃蓉」,妳 get 唔 get 到點解吖?如果妳 get 唔到 o既話,就係我改得唔好囉!

    回覆刪除
  5. 放暑假時真係要親身做一次

    回覆刪除
  6. 開估:

    「黃蓉」「黃溶」取其顏色及形態;
    在神鵰中的黃蓉已貴為丐幫幫主,一位絕色美女要披上丐幫的破衣裳,正如在鮮亮的芝士醬上洒上啡色的唂咕粉;
    神鵰中的黃蓉已由主角變成配角,就好像Tiramisu 無論多受人歡迎都不會是主菜。

    回覆刪除