2009年6月15日星期一

留香【薫衣草】

園子裏的薫衣草開得燦爛,滿眼的紫夾雜著微辛的香氣,.......醉了﹗


把剛開的花枝摘下來,紮成一束﹗滿滿的一把﹗



把它製成乾花,只因......



極愛它的香氣,只想把香留住﹗



 

7 則留言:

  1. 嘩~ 咁多嘅!? 好靚呀! 不如你影塊薰衣草田嚟睇吓~~~

    回覆刪除
  2. 香港天氣濕,好難製乾花嫁,亦由於天然濕好多時好煩,回南d wall 發霉,但亦明白好多回流香港的朋友很怕外國的乾燥,皮膚太乾,針無兩頭利,但仍很羨慕外國家居的生活,好似你退休就享受啦

    回覆刪除
  3. 妳啲薰衣草又真係幾壯喎!

    回覆刪除
  4. 薰衣草令我想起多年前 Helen 一個笑話,她說當年有朋友提議吃法國菜,其中甜品係薰衣草味,我問她好吃嗎?她笑說每吃一啖都總令她覺得她在吃「沐浴露」清潔劑之類的東西﹗

    回覆刪除
  5. 原來你有份 嘅,同我移咗民以前果個老師好相似,佢移咗民都有份 half day part-time job,不過生活就好過係香港多多聲啦,你呢個  真係表達到 悠閒生活呀,或加埋你可以返吓教會,個人都開心d,我都希望多d開心野留係個心度,唔開心的可以拋開

    回覆刪除
  6. 對,總之一家人開心團結是良藥,因為我明白點解好似人地移咗民的家庭開心比例會多d,是因為要克服移民呢個決定已經令個家團結咗,所以仍成移民咗外地的人開心d,當然,大家都有自己的困擾,不過香港有時的風氣令人好壓迫感,出面的世界好以大好多,容納多d

    回覆刪除
  7. 我都試過想買levender的乾花, 但香港較難買到呀,,,, 有都加了香精, 好鬼臭呀

    回覆刪除