2008年5月31日星期六

本週精選 ~ ~ 蘋果

由於上早前到菜欄入貨,所以冰箱堆滿了各品種的蘋果。原來蘋果的品種繁多,除了我們熟悉的蛇果(Delicious)外,更有青蘋果(Granny Smith),富士(Fuji),金蘋果(Jonathan Gold),Royal Gala, Jonathan等等,多不勝數﹗

由於大家開始對「一日一蘋果」政策有點微言,於是決心把蘋果重新包裝,再推出市場﹗

因此本週不斷以蘋果入饌,務求促銷。 除鮮榨蘋果加蔬菜汁之外,計有﹕南北杏蘋果瘦肉湯,Apple Crumble及蘋果批。

當中最受歡迎的是Apple curmble 及蘋果批。當然囉﹗因為我將食譜稍改,改用三種蘋果加入俊少的至愛Almond。除了加入almond meal之外,更加上大量杏仁粒和杏仁片,吃的時候加雪糕,嘩﹗人間美食﹗

                                    勁多杏仁片嘅Apple cumble



                 因為用咗即Almond meal代替自發粉和減少牛油份量,所以有啲散。




                                                                    蘋果批




加雪糕,好好味﹗





2 則留言:

  1. 今日的社會講求「包裝」,就算係「舊酒」只要有個「新瓶」,即刻變得「有價」﹗今日尊貴的閣下,向大家展示了咩叫「包裝」的最高境界 --- 雖然已經食咗成個星期,但依然有人(傻人?)相信係你的「新創作」,最重要係佢哋依然 BUY﹗叻﹗

    回覆刪除
  2. 講真丫////我吾係好鐘意食蘋果批架~
    因為第1覺得佢個樣吾靚~
    而且吾好味...
    因為蘋果同d餅蘇一齊個感覺會好怪..~
    我試過係m記食過..
    但果種味令我好想嘔..
    可能每個人口味都吾同啦..呵呵xd
    咁你呢?鐘吾鐘意食架?~
    不過你整得都好似吾錯下咁..哈哈^^
    加油呀...等緊你整多d食物引我地架!!呵呵xd
    不過成日都搞到我留口水..但又冇得食啵~哈^^

    回覆刪除