2008年5月25日星期日

跳舞豆腐 — 鰹魚絲蒸豆腐

我家的冰箱內,長期備有各種不同的豆腐;嫩豆腐、老豆腐、絲絹豆腐(即香港的布包豆腐),豆腐可塑性甚高,蒸炒煮炸蒸和炆皆宜。

有時若有朋友到訪,要臨時加餸,豆腐便成了「急救品」。

平素我最喜歡吃清蒸豆腐,尤其用日本鰹魚絲作配搭,完全符合老媽子的原則﹕

快﹗靚﹗正﹗

無需任何技巧,只需把豆腐用水略沖洗,撒小撮鹽巴,大火蒸 8 至10分鐘(視乎豆腐大小),熄火加蔥花,加蓋半分鐘左右(以減低蔥的辛青味),再撒上獨立包裝的鰹魚碎,淋上蒸魚豉油或生抽,加數滴麻油,香味四溢。鰹魚碎因為遇熱,還在豆腐上翩翩起舞哩﹗朋友的小孩子們最愛這道菜,他們替這道菜起名為「跳舞豆腐」﹗



這包鰹魚碎是年頭去東京旅行時買的,我就愛它的獨立包裝,一次一包。

相信香港的超市都有。






話咁快就食得喇﹗啲鰹魚碎仲跳緊舞架﹗


2 則留言:

  1. 哦~原來平時係d食物上面識郁果d就係鰹魚碎黎架?!
    我都食吾少..!!但都吾知佢叫咩名?!
    哇...今次真係令我大開眼界呀^^
    又學識左一樣食物喇~哈^^
    等我今晚問下媽咪...睇下佢識吾識先?!呵呵xd
    其實點解鰹魚碎會係d食物上郁動既?~
    初初我見果陣...都有d驚架...
    因為覺得好怪咁...點解會識郁?!
    但食落口又吾錯~好似係鹹鹹地架...(係咪呀?..<")
    但我就覺得吾好味....係咪用黎調味的?!
    而且個質感吾係太好~
    賣相又怪怪地咁....(上次呀妹仲驚到喊!!呵呵xd)
    因為好似一條條蟲係上面行!!..
    哈哈^^其實點解佢識郁?!可以話比我聽嗎?!^^

    回覆刪除
  2. 我今晚亦做了一個豆腐菜式 (鍋塌豆腐),與你分享一下﹗ 材料﹕煎炸豆腐一盒 、任個2種菇菌 (今晚我用了草菇 + 金菇)、雞蛋兩隻、清雞湯一杯 煮法﹕ 將豆腐切成小塊,洒上半茶匙鹽,煮前將水倒去。 豆腐沾上生粉,再沾上蛋液。燒熱平底鑊,下兩湯匙油,將豆腐煎至稍硬身,移出待用。 再燒熱鑊,下一湯匙油,用薑蓉、蒜蓉起鑊,加入已處理好的菇菌,加入半茶匙白醋 (以防菇菌變色),灒酒,倒入一杯清雞湯,煮滾後,加入豆腐及調味料 (蠔油/鹽/糖/胡椒粉),加蓋煮2-3分鐘。最後以生粉水埋獻,淋上麻油 +蔥花,食得吐﹗ 雖然係第一次煮,但家中各人都讚味道不錯,最重要豆腐同菇菌是柏遙的至愛,今晚他胃口奇佳﹗

    回覆刪除