2008年5月21日星期三

環保魚翅 --- 魚翅瓜

中國人一直視魚翅為珍品,而翅的級別亦與身份或地位掛勾。看來鯊魚也從沒想過背上這片鰭會招來殺生之禍﹗

小時候只有飲宴時才有機會食翅,但嚐到的其實是上湯的味道,心目中的魚翅與粉絲根本沒有兩樣。還是最愛街邊的碗仔翅,加點麻油、胡椒粉、浙醋...香味四溢,所費無幾,便可大快朵頤,樂哉﹗

移民之後根本沒有可能吃魚翅,因為澳洲入境條例極嚴,所有植物、種子、奶類、肉類,或受動物保護條例保障的食品或物品,一概不准入口。違者重罰﹗

其實不一定要吃魚翅,魚翅瓜也不錯﹗只是口感較爽,味道較清淡而矣﹗

現在是魚翅瓜當造,古人有云﹕不時不食。意指當造的產物會更美味,而且因為量多,價格錢會較平宜。而且時令蔬果質素會較有保證,不一定是貴價的好;非當造的一般產量少,因而價格高,而且味道會稍遜。

魚翅瓜可以用來煲老火湯、滾湯、炒、炆,可以代替粉絲。煮之前要先開邊烚熟,用叉將核去掉,再把瓜肉刮出來,便變成了一絲絲的植物翅。

今次我用來煮雜錦煱,因為....可以盡用一切剩餘物資,今趟的材料是﹕包三文治用剩的一片火腿和紅蘿蔔絲、半個西蘭花,再加幾隻蝦米或蝦乾,一罐史雲生清雞湯,半個魚翅瓜。

做法好簡單,先將西蘭花汆水,魚翅瓜拆絲,然後將蝦米/乾放入雞湯內滾出味,然後加入其他材料,再滾起,食得﹗

快﹗靚﹗正﹗

其實材料方面可以好有彈性,加蝦、魚片、墨魚片、豆腐等,便變成海鮮豆腐煲。加肥牛肉、菠菜,加小小沙茶醬變成沙茶肥牛煲。

                                                     呢個就係魚翅瓜,綠得好靚﹗




先切開一半烚熟




再用叉把核去掉,然後將瓜肉刮出來,自然變成一絲絲。




咪當我係粉絲﹗我係魚翅.....瓜嚟架﹗




同場加影﹕魚翅瓜煲清補涼老火湯




6 則留言:

  1. 更健康有益潻啦 ~

    回覆刪除
  2. 香港早幾年已經有得買啦不,不過好多人都唔認識呢重瓜{

    回覆刪除
  3. 經過我一輪既搜尋後~
    我已經可以答到你既問題喇^^
    澳洲 有 三寶 :-烏蠅、肥婆、醉酒佬!
    其實係咪呀?!我都係估下咋..<"
    而我諗你應該係肥婆吧?!呵呵xd
    因為miss張同我講話你係一個都幾肥既女性..哈^^
    而且你又咁叻...識整咁多野食...
    吾肥都幾難喔>.<"@_@
    幾時教我整兩味好味既餸菜呀%^哈哈^^
    但我其實係連煮一碗麵都吾識囉!呵呵xd=.="

    回覆刪除
  4. 魚翅瓜我都食過呀^^
    超正..!!食落口真係勁似魚翅咁架!!
    因為媽媽都整過比我食嘛~呵呵xd

    回覆刪除
  5. 哇...我竟然答岩呀?!^^
    hapi hapi喔>.<"哈^^
    不狂我呢幾日四處尋找答案呀!!呵呵xd

    回覆刪除
  6. 喂﹗我要澄清一下,我對 Joyce話 「睇上去顧太好似好圓潤,但係佢啲手手腳腳超瘦,所以佢一啲都唔算肥﹗」

    回覆刪除