2008年5月24日星期六

三個女人去趁墟

作為家庭主婦,最大的挑戰莫過於與通脹角力,要以有限的家用滿足一家人無限的需求,談何容易﹗

每個主婦各師各法,有的開源,有的節流,有的專門搜集減價資訊,有的「深入不毛」去採購便宜食品和日用品。老媽子由於駕駛技術不精,所以沒有「週遊列國」的份兒,況且目前油價高企,開車可免則免。再加上一星期有兩至三天要上班,所以大都在附近15分鐘車程以內的小區買菜。

師奶之間的通報機制頗為完善,間中大家會茶聚,然後一起到肉場(屠房)或菜欄逛逛,大家輪流做司機;好處是每次只開一輛車,既節省燃料又環保,最重要的是大家可以爭取時間吱吱喳喳地交換生活情報。情況有點兒像小學生學校秋季大旅行﹗

昨天是「墟期」,由朋友開車,早上11時出發(因為太早沒有免費泊車),一行四人(其中一個是朋友的丈夫)帶備「勞絲萊絲」買餸車,浩浩蕩蕩向菜市場出發。由於這市場是批發市場,絕大部份貨品都以批發價出售,以一箱為基本單位。

由於是星期五,人流不算太多,看見周圍堆滿了七彩繽紛的蔬果,煮食靈感一下子如泉湧,恨不得把每種蔬果都買下來;不過大家事先已有部署,就是互相提點,以免失控﹗我們邊行邊試食,最後買了一箱富士蘋果、一箱水晶梨、一箱新鮮無花果、一箱橙、一箱車厘茄、紫心蕃薯、大磨菇、大蕉、西芹、四季豆等,另外我在場內發現了一檔由中東人主理的香料店,跟檔主攀談一會以後買了幾種常用的香料。

快活不知時日過,原來我們逛了差不多兩小時哩﹗最後三位女士以「小師奶大智慧」好似砌 Lego 一樣,硬把所有戰利品塞入車內,往下一站進發。

下一站...........當然係飲茶啦﹗

壓軸好戲就係「分贓」﹗而我所分到的足夠我家享用三至四星期左右。寓買餸於娛樂,認真夠 Fun﹗

睇吓我朋友手上嘅車仔,就知我地幾 pro 啦﹗




場外






呢箱係苦瓜,成10kg噃﹗





新鮮無花果,好sweet架﹗





小部份戰利品




香料﹕自己「溝」嘅咖哩粉、香葉,荳蔻同 Moroccan spices


3 則留言:

  1. 睇見你和朋友買嘢的情況,令我想起早前香港一個電視節目「蔡瀾逛菜欄」,完全能將澳國人的飲食文化展示出來﹗你知嘛,你們的戰利品中最吸引我的是那箱無花果呀﹗小妹同老公 2003年去了希臘 & 土耳其渡蜜月,但請記住小妹是 2001年10月開始已經係鄭師奶噃﹗臨回港前一天,我們在土耳其的酒店附近的市集內買水果吃,當地的水果又平又正,我們用了10元港幣 (當地的幣值是 100,000) 買了一大包超甜 & 超大粒的士多啤梨,臨離開前,那小販請我食一種生果,由於我同老公都未見過,兩條人都唔敢試,不停婉拒老人家的心意﹗眼見盛情難卻,我們只取一粒便走了﹗我們上車後便先吃那粒怪生果,誰知一吃之下,即時愛上個粒不知名的生果﹗當時的我總覺得那甜味似曾相識,但又 UP 唔出係咩黎架,最後終於諗到係無花果﹗可惜第二天我們要搭早機離開土耳其,無緣再買無花果﹗回港後,我同老公都好念念不忘個種甜美,可是香港買到成 $10一粒 (呢個價錢已經係最平架啦﹗某外資超市賣 $50一粒),但土耳其係 $10 / 1kg﹗噢﹗我愛無花果﹗

    回覆刪除
  2. 我啱啱睇咗啦,超妒忌﹗

    回覆刪除
  3. 哇.....呢個就係你地澳洲既街市拿?!
    好多野買呀!!
    相比我地香港既街市就差好遠喇~
    你地好多戰利品喎**
    仲帶左咁多車仔去添~
    真係好pro喎**呵呵xd

    回覆刪除