2008年5月30日星期五

帶我走吧﹗~~ Tiramisu

甜品中最討我歡心的莫過於Tiramisu﹗

雖然老媽子不太喜歡太濃味的芝士,但 mascarpone cheese卻令我對芝士改觀。它的質感與cream cheese相近,可卻沒有油羶味,感覺有點像豆腐。加上浸透了咖啡的手指餅和面層的可可粉,再來一杯  latte,簡直是無以尚之的享受﹗

Tiramisu 是意大利文,意思是 pick me up,我倒喜歡它的中譯名「帶我走吧﹗

好浪漫哦  ~ ~

傳統的Tiramisu是加了咖啡酒的,但我最怕酒味,所以把食譜中的酒換成朱古力粉,這樣連小朋友也可以品嚐這浪漫的甜品。

上次大茶飯時,這道甜品大受歡迎,可惜當日限量試食,有部份向隅的弟兄姊妹惟有望盤興嘆﹗其中有姊妹更要求老媽子出山,親自教授。老媽子是個對煮和食都有passion的人,遇上同道中人,無論她的煮食經驗多寡,當然欣然答允。由於老媽子是個無事忙,每天都「左騰右騰」,「度期」是一大難題;正所謂「天下無難事,只怕有心人」,終於趁星期三中午有三小時空檔,就在老舍的Magic Kitchen製造「浪漫」。

做Tiramisu只需半小時左右,其餘的時間嘛.....用來....談天說地﹗當日興之所至,做了一個秘製辣醬拌陽春麵,可惜委實太開心,竟然忙了拍照﹗



                    唔﹗「亞手」好勤力咁將啲浸咗咖啡嘅手指餅係舖cheese上面﹗




                           呢個就係我嘅第N個入室弟子喇﹗亦即係「亞手」嘅主人﹗




                             因為時間關係,我呢道有個兩個月前整嘅tiramisu。




4 則留言:

  1. 我好學整呢個甜品,Mrs. Cool,可否提供食譜呢?

    回覆刪除
  2. 哇..好似好好味咁添~
    我好想食呀^^

    回覆刪除
  3. 我諗我要去驗眼啦,我來回睇咗幾次都搵唔到﹗

    回覆刪除
  4. 寫完頭先句說話,我唔忿氣再去細心睇一次,終於俾我搵到﹗我會趁今個 long weekend 試一次先﹗

    回覆刪除